Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. komunikacji i promocji

umowa do końca stycznia 2025

Komputer

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, której zadaniem jest stawianie pytań o kondycję etyczną człowieka w odniesieniu do uniwersalnych wartości: dobra, prawdy i piękna, a także wolności, solidarności i dialogu.

Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. W działaniach programowych Centrum Myśli Jana Pawła II korzysta z intelektualnego, duchowego i kulturowego dziedzictwa Karola Wojtyły – Jana Pawła II, wskazując na jego uniwersalny wymiar. Od 2005 roku Centrum Myśli Jana Pawła II jest operatorem stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II dla uczniów i studentów, organizatorem projektów takich, jak Festiwal Nowe Epifanie, Miasto Dialogu oraz inicjatorem i właścicielem multimedialnego portalu JP2online.pl stanowiącego pierwsze, kompleksowe źródło wiedzy o papieżu w Polsce i na świecie.

Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko Starszego specjalisty / Starszej
specjalistki ds. komunikacji i promocji.

Do Twoich głównych zadań będzie należeć:

  • przygotowanie planów promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, naukowych, popularyzatorskich i wielokulturowych Centrum oraz ich realizacja;
  • przygotowanie do publikacji miesięcznego programu działania instytucji;
  • redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych;
  • wsparcie działań biura prasowego m.in. poprzez pozyskiwanie i koordynację patronatów medialnych, opracowywanie komunikatów oraz zarządzanie wirtualnym biurem prasowym;
  • prowadzenie kampanii outdoorowych;
  • przygotowywanie planów promocji na potrzeby wniosków grantowych;
  • opracowywanie raportów z działań promocyjnych na potrzeby sponsorów i grantodawców;
  • współtworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej;
  • doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe.

Do Twoich dodatkowych zadań będzie należeć:

  • wsparcie w przygotowywaniu newsletterów i obsługi wysyłki przy użyciu narzędzi do e-mail marketingu;
  • wsparcie w prowadzeniu komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube);
  • wsparcie w administrowaniu stroną internetową instytucji.

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum 3-letniego doświadczenia w PR, komunikacji lub marketingu – mile widziane doświadczenie pracy w instytucji kultury, przy promocji projektów kulturalnych, znajomość marketingu w kulturze;
  • umiejętności redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych, lekkiego pióra, znajomości zasad poprawnej polszczyzny;
  • znajomości narzędzi i zasad promocji oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce;
  • analizy komunikacji Centrum pod kątem dostępności i bieżącego dostosowywania materiałów promocyjnych do potrzeb publiczności;​
  • umiejętności administrowania stroną internetową opartą o system WordPress/CMS;
  • kompetencji związanych z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych;
  • dużej samodzielności i zadaniowości – choć pracujemy zespołowo, dzielimy się obowiązkami i każdy jest odpowiedzialny za realizację powierzonych mu zadań;
  • obowiązkowości, umiejętności organizacji pracy własnej, doprowadzania zadań do końca;
  • umiejętności przełączania się między zadaniami, równoległej pracy nad kilkoma projektami;
  • umiejętności nadzorowania pracy innych osób, decyzyjności i pracy w zespołach projektowych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • wynagrodzenie: stałe miesięczne 5400 zł brutto oraz dodatkowo premia kwartalna;
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
  • elastyczny czas pracy;
  • pracę w kamienicy artystycznej w znakomitej lokalizacji w centrum Warszawy;
  • realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej.

Co powinieneś wiedzieć o charakterze naszej pracy?

Pracujemy zespołowo w trybie projektowym, często się spotykamy, cenimy kontakt bezpośredni, dlatego pracujemy głównie stacjonarnie – w biurze.

Przy większości projektów ściśle współdziałamy, ale każdy jest odpowiedzialny za inne zadanie, dlatego bardzo cenimy samodzielność, sumienność, odpowiedzialność i kreatywne myślenie.

Przywiązujemy dużą wagę do dbałości o atmosferę zapewniającą komfort pracy, bo wierzymy, że to pomaga nam lepiej osiągać wyznaczone cele. Jesteśmy kameralnym, zgranym, kreatywnym zespołem, dla którego ważne są życzliwość, wzajemna pomoc i zasady fair-play.


Nie jesteśmy korporacją. Ani organizacją kościelną. Jesteśmy miejską instytucją kultury. Zajrzyj na centrumjp2.pl i poznaj nas bliżej!

Jak aplikować?

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy nadsyłać do 20 sierpnia 2023 na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „komunikacja”.

Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do końca roku. Prosimy o umieszczenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)”.

Opublikowano 30.06.2023

ZOBACZ RÓWNIEŻ

To był wyjątkowy dzień! Mieliśmy okazję przenieść się w czasie i poznać różne regiony etnograficzne Polski.
Rozmawiamy o kulturze w trudnych czasach. O kulturze, która przechowuje „przesłanie o czymś wyższym”, jest dowodem na wartość człowieka, pokazuje, że wybory są możliwe, i która opiera się na słuchaniu
Z okazji 25. rocznicy ogłoszenia encykliki zapraszamy do przeczytania artykułu „Jan Paweł II a sprawa Galileusza” na naszym portalu JP2online
Rekrutacja
Od 1 września do 10 października 2023 studenci warszawskich uczelni – zarówno publicznych, jak i prywatnych – mogą ubiegać się o stypendia m.st. Warszawy im. Jana Pawła II