Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. komunikacji i promocji

umowa do końca stycznia 2025

Zdjęcie biurka, na nim laptop i pracująca na nim dłoń trzymająca ołówek.

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, której zadaniem jest stawianie pytań o kondycję etyczną człowieka w odniesieniu do uniwersalnych wartości: dobra, prawdy i piękna, a także wolności, solidarności i dialogu.

Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. W działaniach programowych Centrum Myśli Jana Pawła II korzysta z intelektualnego, duchowego i kulturowego dziedzictwa Karola Wojtyły – Jana Pawła II, wskazując na jego uniwersalny wymiar. Od 2005 roku Centrum Myśli Jana Pawła II jest operatorem stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II dla uczniów i studentów, organizatorem projektów takich, jak Festiwal Nowe Epifanie, Miasto Dialogu oraz inicjatorem i właścicielem multimedialnego portalu JP2online.pl stanowiącego pierwsze, kompleksowe źródło wiedzy o papieżu w Polsce i na świecie.

Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko Starszego specjalisty / Starszej
specjalistki ds. komunikacji i promocji.

Do Twoich głównych zadań będzie należeć:

  • przygotowanie planów promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, naukowych, popularyzatorskich i wielokulturowych Centrum oraz ich realizacja;
  • przygotowanie do publikacji miesięcznego programu działania instytucji;
  • redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych;
  • wsparcie działań biura prasowego m.in. poprzez pozyskiwanie i koordynację patronatów medialnych, opracowywanie komunikatów oraz zarządzanie wirtualnym biurem prasowym;
  • prowadzenie kampanii outdoorowych;
  • przygotowywanie planów promocji na potrzeby wniosków grantowych;
  • opracowywanie raportów z działań promocyjnych na potrzeby sponsorów i grantodawców;
  • współtworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej;
  • doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe.

Do Twoich dodatkowych zadań będzie należeć:

  • wsparcie w przygotowywaniu newsletterów i obsługi wysyłki przy użyciu narzędzi do e-mail marketingu;
  • wsparcie w prowadzeniu komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube);
  • wsparcie w administrowaniu stroną internetową instytucji.

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum 3-letniego doświadczenia w PR, komunikacji lub marketingu – mile widziane doświadczenie pracy w instytucji kultury, przy promocji projektów kulturalnych, znajomość marketingu w kulturze;
  • umiejętności redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych, lekkiego pióra, znajomości zasad poprawnej polszczyzny;
  • znajomości narzędzi i zasad promocji oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce;
  • analizy komunikacji Centrum pod kątem dostępności i bieżącego dostosowywania materiałów promocyjnych do potrzeb publiczności;​
  • umiejętności administrowania stroną internetową opartą o system WordPress/CMS;
  • kompetencji związanych z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych;
  • dużej samodzielności i zadaniowości – choć pracujemy zespołowo, dzielimy się obowiązkami i każdy jest odpowiedzialny za realizację powierzonych mu zadań;
  • obowiązkowości, umiejętności organizacji pracy własnej, doprowadzania zadań do końca;
  • umiejętności przełączania się między zadaniami, równoległej pracy nad kilkoma projektami;
  • umiejętności nadzorowania pracy innych osób, decyzyjności i pracy w zespołach projektowych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • wynagrodzenie: stałe miesięczne 5400 zł brutto oraz dodatkowo premia kwartalna;
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
  • elastyczny czas pracy;
  • pracę w kamienicy artystycznej w znakomitej lokalizacji w centrum Warszawy;
  • realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej.

Co powinieneś wiedzieć o charakterze naszej pracy?

Pracujemy zespołowo w trybie projektowym, często się spotykamy, cenimy kontakt bezpośredni, dlatego pracujemy głównie stacjonarnie – w biurze.

Przy większości projektów ściśle współdziałamy, ale każdy jest odpowiedzialny za inne zadanie, dlatego bardzo cenimy samodzielność, sumienność, odpowiedzialność i kreatywne myślenie.

Przywiązujemy dużą wagę do dbałości o atmosferę zapewniającą komfort pracy, bo wierzymy, że to pomaga nam lepiej osiągać wyznaczone cele. Jesteśmy kameralnym, zgranym, kreatywnym zespołem, dla którego ważne są życzliwość, wzajemna pomoc i zasady fair-play.


Nie jesteśmy korporacją. Ani organizacją kościelną. Jesteśmy miejską instytucją kultury. Zajrzyj na centrumjp2.pl i poznaj nas bliżej!

Jak aplikować?

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy nadsyłać do 20 sierpnia 2023 na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „komunikacja”.

Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do końca roku. Prosimy o umieszczenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)”.

Opublikowano 30.06.2023

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Przed nami kolejne wydarzenia w ramach Festiwalu Nowe Epifanie, czyli spektakle teatralne, koncerty i pokazy filmowe. Rozpoczynamy także cykl wydarzeń: „Samotność – wolność czy więzienie?”
Czy jesteśmy gotowi wysłuchać, zamiast udzielać rad? Towarzyszyć naszym bliskim, zamiast uciekać przed ich problemami? Czy potrafimy współodczuwać, zamiast się poświęcać?
Poszukujemy nowych chórzystów! Dołącz do nas, aby wspólnie przeżyć wielką, muzyczną przygodę
Cierpienie przychodzi często z zaskoczenia i mierzenie się z nim we własnym życiu jest doświadczeniem granicznym. Zapraszamy do lektury nowego artykułu na portalu JP2online

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.