Specjalista / Starszy specjalista ds. komunikacji i promocji

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, która w intelektualnym i duchowym dorobku Karola Wojtyły poszukuje odpowiedzi na najważniejsze pytania i wyzwania współczesnego świata. Centrum działa w obszarze kultury, edukacji, wielokulturowości i budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. Jako miejsce spotkań i dialogu tworzy przestrzeń współpracy ze środowiskiem naukowym i artystycznym ponad podziałami kulturowymi i ideologicznymi. Jest operatorem Stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II dla uczniów i studentów, organizatorem dwóch warszawskich festiwali: Nowe Epifanie i Muzyka Wiary – Muzyka Pokoju oraz inicjatorem
i właścicielem multimedialnego portalu JP2online.pl stanowiącego pierwsze, kompleksowe źródło wiedzy o papieżu w Polsce i na świecie.

Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko

Specjalisty / Starszego specjalisty ds. komunikacji i promocji

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • Przygotowanie planów promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, naukowych, popularyzatorskich i wielokulturowych Centrum oraz ich realizacja;
  • Prowadzenie kampanii outdoorowych;
  • Wsparcie w prowadzeniu komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube);
  • Administrowanie stroną internetową instytucji;
  • Wsparcie działań biura prasowego m.in. poprzez zarządzanie wirtualnym biurem prasowym, opracowanie komunikatów, koordynacja patronatów medialnych;
  • Redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych;
  • Przygotowywanie planów promocji na potrzeby wniosków grantowych;
  • Opracowywanie raportów z działań promocyjnych na potrzeby sponsorów i grantodawców;
  • Przygotowywanie newsletterów i obsługa wysyłki przy użyciu narzędzi do e-mail marketingu;
  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej (tworzenie eventów pracowniczych, nad harmonogramem działań instytucji);
  • Doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum 3-letniego doświadczenia w PR, komunikacji, marketingu w kulturze;
  • Mile widziane doświadczenie pracy w instytucji kultury lub pracy przy promocji projektów kulturalnych;
  • Umiejętności administrowania stroną internetową opartą o system WordPress/CMS;
  • Kompetencji związanych z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych;
  • Umiejętności redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych, lekkiego pióra, znajomości zasad poprawnej polszczyzny;
  • Znajomości narzędzi i zasad promocji oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce;
  • Dużej samodzielności i zadaniowości – choć pracujemy zespołowo, dzielimy się obowiązkami i każdy jest odpowiedzialny za realizację powierzonych mu zadań;
  • Entuzjazmu, obowiązkowości, umiejętności organizacji pracy własnej;
  • Umiejętności nadzorowania pracy innych osób, decyzyjności i pracy w zespołach projektowych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • Wynagrodzenie: stałe miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia (3500 – 4000 netto) oraz dodatkowo premia kwartalna;
  • Nagrody za wybitne osiągnięcia;
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Pracę w kamienicy artystycznej w znakomitej lokalizacji w centrum Warszawy;
  • Realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej.

 

Co powinieneś wiedzieć o charakterze naszej pracy?

  • Pracujemy zespołowo w trybie projektowym, dlatego zależy nam, byś swoje zadania wykonywał/a stacjonarnie – w biurze;
  • Przy większości projektów ściśle współdziałamy, ale każdy jest odpowiedzialny za inne zadanie, dlatego bardzo cenimy samodzielność, sumienność i odpowiedzialność i kreatywne myślenie;
  • Przywiązujemy dużą wagę do dbałości o atmosferę zapewniającą komfort pracy, bo wierzymy, że to pomaga nam lepiej osiągać wyznaczone cele. Jesteśmy zgranym, kreatywnym zespołem, dla którego ważne są życzliwość, wzajemna pomoc i zasada fair-play;
  • Nie jesteśmy korporacją ani organizacją kościelną. Jesteśmy miejską instytucją kultury;
  • Zajrzyj na centrumjp2.pl i poznaj nas bliżej!

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy nadsyłać do 13 grudnia 2021 na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „komunikacja”. Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do końca roku.

Prosimy o umieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Dodano: