Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Specjalista / specjalistka ds. komunikacji i marki

Biurko widok z góry, laptop i kawa

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, której zadaniem jest stawianie pytań o kondycję etyczną człowieka w odniesieniu do uniwersalnych wartości: dobra, prawdy
i piękna, a także wolności, solidarności i dialogu.

Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. W działaniach programowych Centrum Myśli Jana Pawła II korzysta z intelektualnego, duchowego i kulturowego dziedzictwa Karola Wojtyły – Jana Pawła II, wskazując na jego uniwersalny wymiar. Od 2005 roku Centrum Myśli Jana Pawła II jest operatorem stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II dla uczniów i studentów, organizatorem projektów takich, jak Festiwal Nowe Epifanie, Miasto Dialogu oraz inicjatorem i właścicielem multimedialnego portalu JP2online.pl stanowiącego pierwsze, kompleksowe źródło wiedzy o papieżu w Polsce i na świecie.

Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. komunikacji i marki.

Jakiej osoby szukamy?

  •     posiadającej wiedzę na temat budowania marki;
  •     z doświadczeniem w koordynacji prac kreatywnych;
  •     z zacięciem do prac kreatywnych, w szczególności do tworzenia pięknych opraw wizualnych we współpracy z grafikami;
  •     z doświadczeniem we współpracy z artystami, drukarniami, instytucjami zajmującymi się sztuką;
  •     ze znajomością programów graficznych (pakiet Adobe, Canva) i umiejętnością tworzenia prostych grafik (media społecznościowe, proste afisze);
  •     z wiedzą nt. aktualnych trendów, w szczególności w obszarze kultury i sztuki;
  •     kogoś, kto interesuje się tym, co dzieje się na mapie kulturalnej Warszawy;
  •     kogoś, kto rozumie działania w zakresie promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, społecznych i naukowych;
  •     osoby potrafiącej wyjść poza schemat;
  •     osoby potrafiącej budować i podtrzymywać relacje z ludźmi;
  •     z wiedzą i doświadczeniem w zakresie dostępności projektów kultury;
  •     osoby z wykształceniem wyższym i minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym związanym z komunikacją marki (preferowane obszary: promocja projektów kulturalnych, marketing, sztuka, projektowanie graficzne, prowadzenie procesów wydawniczo-promocyjnych).

Do Twoich głównych zadań będzie należeć:

  • inicjowanie działań PR i marketingowych w zakresie budowy marki;
  • planowanie i realizacja działań wizerunkowych i informacyjnych wynikających ze strategii budowy marki;
  • koordynacja pracy grafików
  • tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych;
  • dbałość o właściwe eksponowanie marki Centrum w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej;
  • opieka nad systemem nawigacji wewnętrznej i zewnętrznej instytucji;
  • koordynacja dostępności projektów realizowanych przez naszą instytucję;
  • współpraca z partnerami, którzy wnioskują o patronat naszej instytucji.

Do Twoich dodatkowych zadań będzie należeć:

  • przygotowywanie i realizacja planów promocji wydarzeń;
  • koordynacja działań kreatywnych realizowanych na potrzeby projektów programowych Centrum;
  • wsparcie w prowadzeniu komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube);
  • wsparcie w administrowaniu stroną internetową instytucji.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • wynagrodzenie: stałe miesięczne 5000-5400 zł brutto oraz dodatkowo premia kwartalna;
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
  • elastyczny czas pracy;
  • pracę w kamienicy artystycznej w znakomitej lokalizacji w centrum Warszawy;
  • realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej.

Co powinieneś wiedzieć o charakterze naszej pracy?

Pracujemy zespołowo w trybie projektowym, często się spotykamy, cenimy kontakt bezpośredni, dlatego pracujemy głównie stacjonarnie – w biurze, w pojedyncze dni zdalnie.

Przy większości projektów ściśle współdziałamy, ale każdy jest odpowiedzialny za inne zadanie, dlatego bardzo cenimy samodzielność, sumienność, odpowiedzialność i kreatywne myślenie.

Przywiązujemy dużą wagę do dbałości o atmosferę zapewniającą komfort pracy, bo wierzymy, że to pomaga nam lepiej osiągać wyznaczone cele. Jesteśmy kameralnym, zgranym, kreatywnym zespołem, dla którego ważne są życzliwość, wzajemna pomoc i zasady fair-play.

Nie jesteśmy korporacją. Ani organizacją kościelną. Jesteśmy miejską instytucją kultury. Zajrzyj na centrumjp2.pl i poznaj nas bliżej!

Jak aplikować?

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy nadsyłać do 10 września 2023 na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „Komunikacja”.

Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do końca roku. Prosimy o umieszczenie klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody”.

Opublikowano 29.08.2023

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Czy jesteśmy gotowi wysłuchać, zamiast udzielać rad? Towarzyszyć naszym bliskim, zamiast uciekać przed ich problemami? Czy potrafimy współodczuwać, zamiast się poświęcać?
Poszukujemy nowych chórzystów! Dołącz do nas, aby wspólnie przeżyć wielką, muzyczną przygodę
Cierpienie przychodzi często z zaskoczenia i mierzenie się z nim we własnym życiu jest doświadczeniem granicznym. Zapraszamy do lektury nowego artykułu na portalu JP2online
Czym właściwie jest samotność? Jak się ją rozpoznaje? Czy z samotnością należy walczyć? Odpowiedzi między innymi na te pytania będą szukać eksperci i uczestnicy debaty oraz warsztatów

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.