Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Specjalista / specjalistka ds. komunikacji i marki

Biurko widok z góry, laptop i kawa

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, której zadaniem jest stawianie pytań o kondycję etyczną człowieka w odniesieniu do uniwersalnych wartości: dobra, prawdy
i piękna, a także wolności, solidarności i dialogu.

Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. W działaniach programowych Centrum Myśli Jana Pawła II korzysta z intelektualnego, duchowego i kulturowego dziedzictwa Karola Wojtyły – Jana Pawła II, wskazując na jego uniwersalny wymiar. Od 2005 roku Centrum Myśli Jana Pawła II jest operatorem stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II dla uczniów i studentów, organizatorem projektów takich, jak Festiwal Nowe Epifanie, Miasto Dialogu oraz inicjatorem i właścicielem multimedialnego portalu JP2online.pl stanowiącego pierwsze, kompleksowe źródło wiedzy o papieżu w Polsce i na świecie.

Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. komunikacji i marki.

Jakiej osoby szukamy?

  •     posiadającej wiedzę na temat budowania marki;
  •     z doświadczeniem w koordynacji prac kreatywnych;
  •     z zacięciem do prac kreatywnych, w szczególności do tworzenia pięknych opraw wizualnych we współpracy z grafikami;
  •     z doświadczeniem we współpracy z artystami, drukarniami, instytucjami zajmującymi się sztuką;
  •     ze znajomością programów graficznych (pakiet Adobe, Canva) i umiejętnością tworzenia prostych grafik (media społecznościowe, proste afisze);
  •     z wiedzą nt. aktualnych trendów, w szczególności w obszarze kultury i sztuki;
  •     kogoś, kto interesuje się tym, co dzieje się na mapie kulturalnej Warszawy;
  •     kogoś, kto rozumie działania w zakresie promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, społecznych i naukowych;
  •     osoby potrafiącej wyjść poza schemat;
  •     osoby potrafiącej budować i podtrzymywać relacje z ludźmi;
  •     z wiedzą i doświadczeniem w zakresie dostępności projektów kultury;
  •     osoby z wykształceniem wyższym i minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym związanym z komunikacją marki (preferowane obszary: promocja projektów kulturalnych, marketing, sztuka, projektowanie graficzne, prowadzenie procesów wydawniczo-promocyjnych).

Do Twoich głównych zadań będzie należeć:

  • inicjowanie działań PR i marketingowych w zakresie budowy marki;
  • planowanie i realizacja działań wizerunkowych i informacyjnych wynikających ze strategii budowy marki;
  • koordynacja pracy grafików
  • tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych;
  • dbałość o właściwe eksponowanie marki Centrum w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej;
  • opieka nad systemem nawigacji wewnętrznej i zewnętrznej instytucji;
  • koordynacja dostępności projektów realizowanych przez naszą instytucję;
  • współpraca z partnerami, którzy wnioskują o patronat naszej instytucji.

Do Twoich dodatkowych zadań będzie należeć:

  • przygotowywanie i realizacja planów promocji wydarzeń;
  • koordynacja działań kreatywnych realizowanych na potrzeby projektów programowych Centrum;
  • wsparcie w prowadzeniu komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube);
  • wsparcie w administrowaniu stroną internetową instytucji.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • wynagrodzenie: stałe miesięczne 5000-5400 zł brutto oraz dodatkowo premia kwartalna;
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
  • elastyczny czas pracy;
  • pracę w kamienicy artystycznej w znakomitej lokalizacji w centrum Warszawy;
  • realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej.

Co powinieneś wiedzieć o charakterze naszej pracy?

Pracujemy zespołowo w trybie projektowym, często się spotykamy, cenimy kontakt bezpośredni, dlatego pracujemy głównie stacjonarnie – w biurze, w pojedyncze dni zdalnie.

Przy większości projektów ściśle współdziałamy, ale każdy jest odpowiedzialny za inne zadanie, dlatego bardzo cenimy samodzielność, sumienność, odpowiedzialność i kreatywne myślenie.

Przywiązujemy dużą wagę do dbałości o atmosferę zapewniającą komfort pracy, bo wierzymy, że to pomaga nam lepiej osiągać wyznaczone cele. Jesteśmy kameralnym, zgranym, kreatywnym zespołem, dla którego ważne są życzliwość, wzajemna pomoc i zasady fair-play.

Nie jesteśmy korporacją. Ani organizacją kościelną. Jesteśmy miejską instytucją kultury. Zajrzyj na centrumjp2.pl i poznaj nas bliżej!

Jak aplikować?

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy nadsyłać do 10 września 2023 na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „Komunikacja”.

Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do końca roku. Prosimy o umieszczenie klauzuli:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody”.

Opublikowano 29.08.2023

ZOBACZ RÓWNIEŻ

„Obserwatorium idei: inspiracje” to projekt zainicjowany w 2023 roku, w ramach którego organizujemy spotkania z najwybitniejszymi intelektualistami i naukowcami z Polski i zagranicy.
Już 10 lipca rusza III edycja Letniego Przeglądu Filmowego Pod Wspólnym Niebem, który potrwa do 4 września.
Oddajemy w Wasze ręce pierwszy numer magazynu „Myśl w Centrum”, nowego pisma społeczno-kulturalnego.
Premiera magazynu „Myśl w Centrum”, oraz ostatnia debata i warsztaty projektu „Porozmawiajmy o człowieku” pt. „Nagość – piękno czy wstyd?”. Zobaczcie czerwcowy program Centrum.

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.