Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, której zadaniem jest stawianie pytań o kondycję etyczną człowieka w odniesieniu do uniwersalnych wartości: dobra, prawdy
i piękna, a także wolności, solidarności i dialogu.
Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. W działaniach programowych Centrum Myśli Jana Pawła II korzysta z intelektualnego, duchowego i kulturowego dziedzictwa Karola Wojtyły – Jana Pawła II, wskazując na jego uniwersalny wymiar. Od 2005 roku Centrum Myśli Jana Pawła II jest operatorem stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II dla uczniów i studentów, organizatorem projektów takich, jak Festiwal Nowe Epifanie, Miasto Dialogu oraz inicjatorem i właścicielem multimedialnego portalu JP2online.pl stanowiącego pierwsze, kompleksowe źródło wiedzy o papieżu w Polsce i na świecie.
Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. komunikacji i marki.
Jakiej osoby szukamy?
- posiadającej wiedzę na temat budowania marki;
- z doświadczeniem w koordynacji prac kreatywnych;
- z zacięciem do prac kreatywnych, w szczególności do tworzenia pięknych opraw wizualnych we współpracy z grafikami;
- z doświadczeniem we współpracy z artystami, drukarniami, instytucjami zajmującymi się sztuką;
- ze znajomością programów graficznych (pakiet Adobe, Canva) i umiejętnością tworzenia prostych grafik (media społecznościowe, proste afisze);
- z wiedzą nt. aktualnych trendów, w szczególności w obszarze kultury i sztuki;
- kogoś, kto interesuje się tym, co dzieje się na mapie kulturalnej Warszawy;
- kogoś, kto rozumie działania w zakresie promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, społecznych i naukowych;
- osoby potrafiącej wyjść poza schemat;
- osoby potrafiącej budować i podtrzymywać relacje z ludźmi;
- z wiedzą i doświadczeniem w zakresie dostępności projektów kultury;
- osoby z wykształceniem wyższym i minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym związanym z komunikacją marki (preferowane obszary: promocja projektów kulturalnych, marketing, sztuka, projektowanie graficzne, prowadzenie procesów wydawniczo-promocyjnych).
Do Twoich głównych zadań będzie należeć:
- inicjowanie działań PR i marketingowych w zakresie budowy marki;
- planowanie i realizacja działań wizerunkowych i informacyjnych wynikających ze strategii budowy marki;
- koordynacja pracy grafików
- tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych;
- dbałość o właściwe eksponowanie marki Centrum w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej;
- opieka nad systemem nawigacji wewnętrznej i zewnętrznej instytucji;
- koordynacja dostępności projektów realizowanych przez naszą instytucję;
- współpraca z partnerami, którzy wnioskują o patronat naszej instytucji.
Do Twoich dodatkowych zadań będzie należeć:
- przygotowywanie i realizacja planów promocji wydarzeń;
- koordynacja działań kreatywnych realizowanych na potrzeby projektów programowych Centrum;
- wsparcie w prowadzeniu komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube);
- wsparcie w administrowaniu stroną internetową instytucji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
- wynagrodzenie: stałe miesięczne 5000-5400 zł brutto oraz dodatkowo premia kwartalna;
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
- elastyczny czas pracy;
- pracę w kamienicy artystycznej w znakomitej lokalizacji w centrum Warszawy;
- realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej.
Co powinieneś wiedzieć o charakterze naszej pracy?
Pracujemy zespołowo w trybie projektowym, często się spotykamy, cenimy kontakt bezpośredni, dlatego pracujemy głównie stacjonarnie – w biurze, w pojedyncze dni zdalnie.
Przy większości projektów ściśle współdziałamy, ale każdy jest odpowiedzialny za inne zadanie, dlatego bardzo cenimy samodzielność, sumienność, odpowiedzialność i kreatywne myślenie.
Przywiązujemy dużą wagę do dbałości o atmosferę zapewniającą komfort pracy, bo wierzymy, że to pomaga nam lepiej osiągać wyznaczone cele. Jesteśmy kameralnym, zgranym, kreatywnym zespołem, dla którego ważne są życzliwość, wzajemna pomoc i zasady fair-play.
Nie jesteśmy korporacją. Ani organizacją kościelną. Jesteśmy miejską instytucją kultury. Zajrzyj na centrumjp2.pl i poznaj nas bliżej!
Jak aplikować?
Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy nadsyłać do 10 września 2023 na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „Komunikacja”.
Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do końca roku. Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody”.