Specjalista ds. promocji i budowy marki

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, która w intelektualnym i duchowym dorobku Karola Wojtyły poszukuje odpowiedzi na najważniejsze pytania i wyzwania współczesnego świata. Centrum działa w obszarze kultury, edukacji, wielokulturowości i budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. Jako miejsce spotkań i dialogu tworzy przestrzeń współpracy ze środowiskiem naukowym
i artystycznym ponad podziałami kulturowymi i ideologicznymi. Jest operatorem Stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II dla uczniów i studentów, organizatorem dwóch warszawskich festiwali: Nowe Epifanie i Muzyka Wiary – Muzyka Pokoju oraz inicjatorem i właścicielem multimedialnego portalu JP2online.pl.

A może chcesz z nami pracować jako?

Specjalista ds. promocji i budowy marki

 

Jakiej osoby szukamy?

  • Posiadającej wiedzę na temat budowania marki;
  • Z doświadczeniem w koordynacji prac kreatywnych;
  • Z zacięciem do prac kreatywnych w szczególności do tworzenia pięknych opraw wizualnych we współpracy z grafikami;
  • Z doświadczeniem we współpracy z artystami, drukarniami, instytucjami zajmującymi się sztuką;
  • Ze znajomością programów graficznych i umiejętnością tworzenia prostych grafik;
  • Z wiedzą nt. aktualnych trendów, w szczególności w obszarze kultury i sztuki;
  • Kogoś, kto interesuje się tym, co dzieje się na mapie kulturalnej Warszawy;
  • Kogoś, kto rozumie działania w zakresie promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, społecznych i naukowych;
  • Kogoś, kto oczaruje nas swoim zaangażowaniem i umiejętnością wyjścia poza schemat;
  • Mistrzów komunikacji, taktownych, potrafiących zjednywać sobie ludzi i podtrzymywać z nimi relacje;
  • Osoby z wykształceniem wyższym z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym związanym z komunikacją marki (preferowane obszary: promocja projektów kulturalnych, marketing, sztuka, projektowanie graficzne).

 

Jakie zadania chcemy Ci powierzyć?

Jako Specjalista ds. promocji i budowy marki będziesz odpowiedzialna/y za:

  1. Inicjowanie działań PR i marketingowych w zakresie budowy marki;
  2. Przygotowywanie i realizacja planów promocji wydarzeń;
  3. Planowanie i realizację działań wizerunkowych i informacyjnych wynikających ze strategii budowy marki;
  4. Koordynację działań kreatywnych realizowanych na potrzeby projektów programowych Centrum;
  5. Tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych;
  6. Współpracę z partnerami, którzy wnioskują o patronat naszej instytucji;
  7. Dbałość o właściwe eksponowanie marki Centrum w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej;
  8. Opiekę nad systemem nawigacji wewnętrznej i zewnętrznej instytucji.

 

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie – pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę (umowa na czas określony – minimum 1.5 roku z możliwością kontynuacji);
  • Stałe wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i stażu pracy (3300-3600 netto);
  • Premia kwartalna i nagrody za wybitne osiągnięcia;
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Realny wpływ na kształt naszych projektów kulturalnych, edukacyjnych, naukowych, społecznych i wielokulturowych;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, także poprzez szkolenia;
  • Pracę w kamienicy artystycznej w śródmieściu Warszawy;
  • Brak rutyny – każdy z naszych projektów to nowe wyzwanie. Gwarantujemy, że nie będziesz się nudzić!

 

Co powinieneś wiedzieć o charakterze naszej pracy?

  • Pracujemy zespołowo w trybie projektowym, dlatego zależy nam, byś swoje zadania wykonywał/a stacjonarnie – w biurze;
  • W szczytowych momentach pandemii pracujemy hybrydowo lub zdalnie;
  • Przy większości projektów ściśle współdziałamy, ale każdy jest odpowiedzialny za inne zadanie, dlatego bardzo cenimy samodzielność, sumienność i odpowiedzialność i kreatywne myślenie;
  • Przywiązujemy dużą wagę do dbałości o atmosferę zapewniającą komfort pracy, bo wierzymy, że to pomaga nam lepiej osiągać wyznaczone cele. Jesteśmy zgranym, kreatywnym zespołem, dla którego ważne są życzliwość, wzajemna pomoc i zasada fair-play.
  • Nie jesteśmy korporacją ani organizacją kościelną. Jesteśmy miejską instytucją kultury.
  • Zajrzyj na centrumjp2.pl i poznaj nas bliżej!

 

Jeżeli spełniasz wymienione wyżej kryteria i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij do nas swoje zgłoszenie!

Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny oraz opcjonalnie krótką prezentację zrealizowanych projektów prosimy nadsyłać do 20 grudnia 2021 r. na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „marka”. Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do 14 stycznia 2022 r.

 

Prosimy o umieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Dodano: