Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Specjalista ds. promocji i budowy marki

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, której zadaniem jest stawianie pytań o kondycję etyczną człowieka w odniesieniu do uniwersalnych wartości: dobra, prawdy i piękna, a także wolności, solidarności i dialogu. Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. W działaniach programowych Centrum Myśli Jana Pawła II korzysta z intelektualnego, duchowego i kulturowego dziedzictwa Karola Wojtyły – Jana Pawła II, wskazując na jego uniwersalny wymiar.

A może chcesz z nami pracować jako?

Specjalista ds. promocji i budowy marki

 

Jakiej osoby szukamy?

  • Posiadającej wiedzę na temat budowania marki;
  • Z doświadczeniem w koordynacji prac kreatywnych;
  • Z zacięciem do prac kreatywnych w szczególności do tworzenia pięknych opraw wizualnych we współpracy z grafikami;
  • Z doświadczeniem we współpracy z artystami, drukarniami, instytucjami zajmującymi się sztuką;
  • Ze znajomością programów graficznych i umiejętnością tworzenia prostych grafik;
  • Z wiedzą nt. aktualnych trendów, w szczególności w obszarze kultury i sztuki;
  • Kogoś, kto interesuje się tym, co dzieje się na mapie kulturalnej Warszawy;
  • Kogoś, kto rozumie działania w zakresie promocji projektów kulturalnych, edukacyjnych, społecznych i naukowych;
  • Kogoś, kto oczaruje nas swoim zaangażowaniem i umiejętnością wyjścia poza schemat;
  • Mistrzów komunikacji, taktownych, potrafiących zjednywać sobie ludzi i podtrzymywać z nimi relacje;
  • Osoby z wykształceniem wyższym z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym związanym z komunikacją marki (preferowane obszary: promocja projektów kulturalnych, marketing, sztuka, projektowanie graficzne).

 

Jakie zadania chcemy Ci powierzyć?

Jako Specjalista ds. promocji i budowy marki będziesz odpowiedzialna/y za:

  1. Inicjowanie działań PR i marketingowych w zakresie budowy marki;
  2. Przygotowywanie i realizacja planów promocji wydarzeń;
  3. Planowanie i realizację działań wizerunkowych i informacyjnych wynikających ze strategii budowy marki;
  4. Koordynację działań kreatywnych realizowanych na potrzeby projektów programowych Centrum;
  5. Tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych;
  6. Współpracę z partnerami, którzy wnioskują o patronat naszej instytucji;
  7. Dbałość o właściwe eksponowanie marki Centrum w komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej;
  8. Opiekę nad systemem nawigacji wewnętrznej i zewnętrznej instytucji.

 

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie – pracę na pełny etat na podstawie umowy o pracę (umowa na czas określony – minimum 1.5 roku z możliwością kontynuacji);
  • Stałe wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i stażu pracy (4 700 – 4 900 zł brutto);
  • Premia kwartalna i nagrody za wybitne osiągnięcia;
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Realny wpływ na kształt naszych projektów kulturalnych, edukacyjnych, naukowych, społecznych i wielokulturowych;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, także poprzez szkolenia;
  • Pracę w kamienicy artystycznej w śródmieściu Warszawy;
  • Brak rutyny – każdy z naszych projektów to nowe wyzwanie. Gwarantujemy, że nie będziesz się nudzić!

 

Co powinieneś wiedzieć o charakterze naszej pracy?

  • Pracujemy zespołowo w trybie projektowym, dlatego zależy nam, byś swoje zadania wykonywał/a stacjonarnie – w biurze;
  • W szczytowych momentach pandemii pracujemy hybrydowo lub zdalnie;
  • Przy większości projektów ściśle współdziałamy, ale każdy jest odpowiedzialny za inne zadanie, dlatego bardzo cenimy samodzielność, sumienność i odpowiedzialność i kreatywne myślenie;
  • Przywiązujemy dużą wagę do dbałości o atmosferę zapewniającą komfort pracy, bo wierzymy, że to pomaga nam lepiej osiągać wyznaczone cele. Jesteśmy zgranym, kreatywnym zespołem, dla którego ważne są życzliwość, wzajemna pomoc i zasada fair-play.
  • Nie jesteśmy korporacją ani organizacją kościelną. Jesteśmy miejską instytucją kultury.
  • Zajrzyj na centrumjp2.pl i poznaj nas bliżej!

 

Jeżeli spełniasz wymienione wyżej kryteria i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij do nas swoje zgłoszenie!

Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny oraz opcjonalnie krótką prezentację zrealizowanych projektów prosimy nadsyłać do 26 czerwca 2022 r. na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „marka”. Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do 5  lipca 2022 r.

 

Prosimy o umieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Opublikowano 03.12.2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

10 lipca rozpoczyna się III Letni Przegląd Filmowy Pod Wspólnym Niebem, który tym razem skupia się na produkcjach z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Indii i Wietnamu. Do końca miesiąca trwa także rekrutacja dla uczniów do programu stypendialnego m.st. Warszawy im. Jana Pawła II.
Rejestracja wykładu
Zachęcamy do obejrzenia rejestracji wykładu „Współczesne nieszczęścia demokracji” na kanale YouTube Centrum Myśli Jana Pawła II.
czego wynika przebodźcowanie? Jaką rolę odgrywa zmęczenie w naszych relacjach?Jak wyjść z kołowrotka codzienności? Na czym polega terapia ericksonowska? I gdzie w tym wszystkim jest nadzieja?
„Obserwatorium idei: inspiracje” to projekt zainicjowany w 2023 roku, w ramach którego organizujemy spotkania z najwybitniejszymi intelektualistami i naukowcami z Polski i zagranicy.

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.