Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, miejsce spotkań i dialogu, ośrodek, w którym w nowatorski sposób przybliżane jest nauczanie papieża. Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. Jako papieski think-tank współpracuje ze środowiskiem naukowym, opiniotwórczym, kształtuje liderów w oparciu o ideę solidarności i odpowiedzialności za dobro wspólne i drugiego człowieka. Jest operatorem Stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II i organizatorem dwóch warszawskich festiwali: Nowe Epifanie oraz Muzyka Wiary – Muzyka Pokoju.
Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. komunikacji.
Do Twoich zadań będzie należeć:
- prowadzenie komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram);
- projektowanie prostych materiałów graficznych do publikacji w Internecie;
- prowadzenie płatnych kampanii reklamowych na Facebooku;
- administrowanie stroną internetową instytucji;
- wsparcie rzecznika prasowego m.in. poprzez zarządzanie wirtualnym biurem prasowym;
- redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych;
- tworzenie estetycznych prezentacji w programie PowerPoint;
- wsparcie działów merytorycznych w opracowaniu strategii i harmonogramów promocji dla poszczególnych projektów o charakterze kulturalnym, naukowym i edukacyjnym;
- przygotowywanie raportów z działań promocyjnych na potrzeby sponsorów i grantodawców;
- przygotowywanie newsletterów i obsługa wysyłki przy użyciu narzędzi do e-mail marketingu;
- nadzór nad realizacją strategii komunikacji wewnętrznej (tworzenie eventów pracowniczych, przygotowywanie depesz komunikacji wewnętrznej, czuwanie nad harmonogramem działań instytucji).
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum rocznego doświadczenia związanego z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych;
- umiejętności administrowania stroną internetową opartą o system WordPress;
- umiejętności redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych, lekkiego pióra, znajomości zasad poprawnej polszczyzny;
- znajomości narzędzi i zasad promocji oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce;
- dużej samodzielności – choć pracujemy zespołowo, dzielimy się obowiązkami i każdy jest odpowiedzialny za realizację powierzonych mu zadań;
- entuzjazmu, obowiązkowości, umiejętności organizacji pracy własnej;
- doświadczenia związanego z prowadzeniem kampanii płatnych na Facebooku – jeśli go nie masz, liczymy, że szybko zaprzyjaźnisz się z menadżerem reklam;
- umiejętności sprawnej obsługi programu/programów graficznych (np. Canva, Gimp, Photoshop, Ilustrator, InDesign) będzie dodatkowym, bardzo silnym atutem!
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
- wynagrodzenie: stałe miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia;
- nagrody za wybitne osiągnięcia;
- możliwość skorzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- możliwość współtworzenia projektów kulturalnych, naukowych i edukacyjnych;
- realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej!
Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny (opcjonalnie: portfolio zrealizowanych projektów) prosimy nadsyłać do 23 kwietnia na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „social media”. Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do 30.04.2019 r. W drugim etapie rekrutacji być może zaprosimy wybranych kandydatów do wykonania zadania związanego z przyszłymi obowiązkami.
Prosimy o umieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.