Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Specjalista ds. komunikacji

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, miejsce spotkań i dialogu, ośrodek, w którym w nowatorski sposób przybliżane jest nauczanie papieża. Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. Jako papieski think-tank współpracuje ze środowiskiem naukowym, opiniotwórczym, kształtuje liderów w oparciu o ideę solidarności i odpowiedzialności za dobro wspólne i drugiego człowieka. Jest operatorem Stypendiów m.st. Warszawy im. Jana Pawła II i organizatorem dwóch warszawskich festiwali: Nowe Epifanie oraz Muzyka Wiary – Muzyka Pokoju.

 

Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. komunikacji.

 

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • prowadzenie komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram);
  • projektowanie prostych materiałów graficznych do publikacji w Internecie;
  • prowadzenie płatnych kampanii reklamowych na Facebooku;
  • administrowanie stroną internetową instytucji;
  • wsparcie rzecznika prasowego m.in. poprzez zarządzanie wirtualnym biurem prasowym;
  • redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych;
  • tworzenie estetycznych prezentacji w programie PowerPoint;
  • wsparcie działów merytorycznych w opracowaniu strategii i harmonogramów promocji dla poszczególnych projektów o charakterze kulturalnym, naukowym i edukacyjnym;
  • przygotowywanie raportów z działań promocyjnych na potrzeby sponsorów i grantodawców;
  • przygotowywanie newsletterów i obsługa wysyłki przy użyciu narzędzi do e-mail marketingu;
  • nadzór nad realizacją strategii komunikacji wewnętrznej (tworzenie eventów pracowniczych, przygotowywanie depesz komunikacji wewnętrznej, czuwanie nad harmonogramem działań instytucji).

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum rocznego doświadczenia związanego z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych;
  • umiejętności administrowania stroną internetową opartą o system WordPress;
  • umiejętności redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych, lekkiego pióra, znajomości zasad poprawnej polszczyzny;
  • znajomości narzędzi i zasad promocji oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce;
  • dużej samodzielności – choć pracujemy zespołowo, dzielimy się obowiązkami i każdy jest odpowiedzialny za realizację powierzonych mu zadań;
  • entuzjazmu, obowiązkowości, umiejętności organizacji pracy własnej;
  • doświadczenia związanego z prowadzeniem kampanii płatnych na Facebooku – jeśli go nie masz, liczymy, że szybko zaprzyjaźnisz się z menadżerem reklam;
  • umiejętności sprawnej obsługi programu/programów graficznych (np. Canva, Gimp, Photoshop, Ilustrator, InDesign) będzie dodatkowym, bardzo silnym atutem!

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • wynagrodzenie: stałe miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia;
  • nagrody za wybitne osiągnięcia;
  • możliwość skorzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • możliwość współtworzenia projektów kulturalnych, naukowych i edukacyjnych;
  • realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej!

 

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny (opcjonalnie: portfolio zrealizowanych projektów) prosimy nadsyłać do 23 kwietnia na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „social media”. Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do 30.04.2019 r. W drugim etapie rekrutacji być może zaprosimy wybranych kandydatów do wykonania zadania związanego z przyszłymi obowiązkami.

 

Prosimy o umieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

 

 

Opublikowano 05.04.2019

ZOBACZ RÓWNIEŻ

„Uczyń z życia arcydzieło” – czy wiecie, czym zainspirowane jest hasło, które uczyniliśmy jednym z ważnych drogowskazów naszej pracy?
2 kwietnia przypada 19. rocznica śmierci Jana Pawła II. Z tej okazji przygotowaliśmy publikacje skupiające się na temacie przemijania i poświęcenia. Zapraszamy także na kolejną debatę w ramach projektu „Porozmawiajmy o człowieku”
Śmierć drugiej osoby nie musi kojarzyć jedynie z bólem i cierpieniem, a hospicjum z miejscem do umierania.
Życzymy Wam pokoju, nadziei oraz sił do zmieniania świata na lepsze

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.