Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Specjalista ds. social mediów i komunikacji

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, której zadaniem jest stawianie pytań o kondycję etyczną człowieka w odniesieniu do uniwersalnych wartości: dobra, prawdy i piękna, a także wolności, solidarności i dialogu. Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. W działaniach programowych Centrum Myśli Jana Pawła II korzysta z intelektualnego, duchowego i kulturowego dziedzictwa Karola Wojtyły – Jana Pawła II, wskazując na jego uniwersalny wymiar.

Czy chcesz z nami pracować?

Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. social mediów i komunikacji

Praca na zastępstwo od 1.01.2023 do końca maja 2024.

 

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • prowadzenie komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube);
  • projektowanie prostych materiałów graficznych do publikacji w Internecie;
  • prowadzenie płatnych kampanii reklamowych na Facebooku, Google Ads;
  • administrowanie stroną internetową instytucji;
  • wsparcie rzecznika prasowego m.in. poprzez zarządzanie wirtualnym biurem prasowym;
  • redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych;
  • tworzenie estetycznych prezentacji w programie PowerPoint;
  • wsparcie działów merytorycznych w opracowaniu strategii i harmonogramów promocji dla poszczególnych projektów o charakterze kulturalnym, naukowym i edukacyjnym;
  • przygotowywanie raportów z działań promocyjnych na potrzeby sponsorów i grantodawców;
  • przygotowywanie newsletterów i obsługa wysyłki przy użyciu narzędzi do e-mail marketingu;
  • nadzór nad realizacją strategii komunikacji wewnętrznej (tworzenie eventów pracowniczych, przygotowywanie depesz i grafik komunikacji wewnętrznej, czuwanie nad harmonogramem działań instytucji).

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum rocznego doświadczenia związanego z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych;
  • mile widziane doświadczenie pracy w instytucji kultury;
  • prowadzenie komunikacji skierowanej do różnych grup odbiorców,
  • umiejętności administrowania stroną internetową opartą o system WordPress/CMS;
  • umiejętności redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych, lekkiego pióra, znajomości zasad poprawnej polszczyzny;
  • znajomości narzędzi i zasad promocji oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce;
  • dużej samodzielności – choć pracujemy zespołowo, dzielimy się obowiązkami i każdy jest odpowiedzialny za realizację powierzonych mu zadań;
  • entuzjazmu, obowiązkowości, umiejętności organizacji pracy własnej;
  • doświadczenia związanego z prowadzeniem kampanii płatnych na Facebooku, Google Ads – jeśli go nie masz, liczymy, że szybko zaprzyjaźnisz się z managerem reklam na Facebooku i Google Ads;
  • umiejętności obsługi wybranego programu/programów graficznych (np. Canva, Photoshop, Ilustrator, InDesign) będzie dodatkowym, bardzo silnym atutem!

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • wynagrodzenie: stałe miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz premia kwartalna;
  • nagrody za wybitne osiągnięcia;
  • możliwość skorzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • możliwość współtworzenia projektów kulturalnych, naukowych i edukacyjnych oraz wielokulturowych;
  • elastyczny czas pracy;
  • realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej!
  • urokliwa lokalizacja biura – pracujemy w kamienicy artystycznej przy ul. Foksal.

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny (opcjonalnie: portfolio zrealizowanych projektów) projektów prosimy nadsyłać do 10 listopada 2022 na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „social media”. Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do 18.11.2022 r.

Proponowana wysokość wynagrodzenia brutto uzależniona jest od doświadczenia kandydatki/ta: 4500 – 4 840,00 zł BRUTTO

 

Prosimy o umieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

 

Opublikowano 19.07.2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

To już tradycyjnie miesiąc metafizycznej refleksji, którą otwiera przed nami piękno muzyki
To był wyjątkowy dzień! Mieliśmy okazję przenieść się w czasie i poznać różne regiony etnograficzne Polski.
Rozmawiamy o kulturze w trudnych czasach. O kulturze, która przechowuje „przesłanie o czymś wyższym”, jest dowodem na wartość człowieka, pokazuje, że wybory są możliwe, i która opiera się na słuchaniu
Z okazji 25. rocznicy ogłoszenia encykliki zapraszamy do przeczytania artykułu „Jan Paweł II a sprawa Galileusza” na naszym portalu JP2online