Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Specjalista ds. social mediów i komunikacji

Centrum Myśli Jana Pawła II to warszawska instytucja kultury, której zadaniem jest stawianie pytań o kondycję etyczną człowieka w odniesieniu do uniwersalnych wartości: dobra, prawdy i piękna, a także wolności, solidarności i dialogu. Centrum działa w obszarze kultury, nauki, edukacji oraz budowania zaangażowanego i odpowiedzialnego społeczeństwa. W działaniach programowych Centrum Myśli Jana Pawła II korzysta z intelektualnego, duchowego i kulturowego dziedzictwa Karola Wojtyły – Jana Pawła II, wskazując na jego uniwersalny wymiar.

Czy chcesz z nami pracować?

Aktualnie do Działu Komunikacji poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. social mediów i komunikacji

Praca na zastępstwo od 1.01.2023 do końca maja 2024.

 

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • prowadzenie komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube);
  • projektowanie prostych materiałów graficznych do publikacji w Internecie;
  • prowadzenie płatnych kampanii reklamowych na Facebooku, Google Ads;
  • administrowanie stroną internetową instytucji;
  • wsparcie rzecznika prasowego m.in. poprzez zarządzanie wirtualnym biurem prasowym;
  • redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych;
  • tworzenie estetycznych prezentacji w programie PowerPoint;
  • wsparcie działów merytorycznych w opracowaniu strategii i harmonogramów promocji dla poszczególnych projektów o charakterze kulturalnym, naukowym i edukacyjnym;
  • przygotowywanie raportów z działań promocyjnych na potrzeby sponsorów i grantodawców;
  • przygotowywanie newsletterów i obsługa wysyłki przy użyciu narzędzi do e-mail marketingu;
  • nadzór nad realizacją strategii komunikacji wewnętrznej (tworzenie eventów pracowniczych, przygotowywanie depesz i grafik komunikacji wewnętrznej, czuwanie nad harmonogramem działań instytucji).

 

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum rocznego doświadczenia związanego z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych;
  • mile widziane doświadczenie pracy w instytucji kultury;
  • prowadzenie komunikacji skierowanej do różnych grup odbiorców,
  • umiejętności administrowania stroną internetową opartą o system WordPress/CMS;
  • umiejętności redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych, lekkiego pióra, znajomości zasad poprawnej polszczyzny;
  • znajomości narzędzi i zasad promocji oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce;
  • dużej samodzielności – choć pracujemy zespołowo, dzielimy się obowiązkami i każdy jest odpowiedzialny za realizację powierzonych mu zadań;
  • entuzjazmu, obowiązkowości, umiejętności organizacji pracy własnej;
  • doświadczenia związanego z prowadzeniem kampanii płatnych na Facebooku, Google Ads – jeśli go nie masz, liczymy, że szybko zaprzyjaźnisz się z managerem reklam na Facebooku i Google Ads;
  • umiejętności obsługi wybranego programu/programów graficznych (np. Canva, Photoshop, Ilustrator, InDesign) będzie dodatkowym, bardzo silnym atutem!

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
  • wynagrodzenie: stałe miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz premia kwartalna;
  • nagrody za wybitne osiągnięcia;
  • możliwość skorzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • możliwość współtworzenia projektów kulturalnych, naukowych i edukacyjnych oraz wielokulturowych;
  • elastyczny czas pracy;
  • realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej!
  • urokliwa lokalizacja biura – pracujemy w kamienicy artystycznej przy ul. Foksal.

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny (opcjonalnie: portfolio zrealizowanych projektów) projektów prosimy nadsyłać do 10 listopada 2022 na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „social media”. Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do 18.11.2022 r.

Proponowana wysokość wynagrodzenia brutto uzależniona jest od doświadczenia kandydatki/ta: 4500 – 4 840,00 zł BRUTTO

 

Prosimy o umieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

 

Opublikowano 19.07.2021

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Współczesne kino nie odwraca wzroku od problemów starości, choroby i śmierci, ale dalekie jest od religijnej perspektywy – diagnozuje Jakub Majmurek. Zapraszamy do lektury!
Podobnie jak w ostatnich latach, w dniach poprzedzających rocznicę śmierci Jana Pawła II, odchodzimy od prostych, symbolicznych form upamiętnienia papieża
Często patrzymy na złość widząc wyłącznie jej objawy. Zdarza się, że staramy się ją zagłuszyć. Czym ona jest i co może powiedzieć o nas samych?
Rodzicu, szukasz pomocy dla siebie lub dla dziecka? Nauczycielu doświadczasz trudności w relacji z uczniami? Uczniu, coś Cię niepokoi, czujesz się samotny, zagubiony? Nie czekaj. Skorzystaj ze wsparcia

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.