Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Najczęściej zadawane pytania

KONKURS „Jan Paweł II – Polak i Europejczyk” (edycja 2014/15)

Najważniejsze pytania i odpowiedzi:

 

1/ Gdzie można znaleźć informacje o konkursie?

  • Na stronie www.centrumjp2.pl/konkurs/. Tam znajduje się m.in. szczegółowy Regulamin Konkursu – z którym każda szkoła powinna się zapoznać.

 

2/ Kto może wziąć udział w konkursie?

  • Tylko uczniowie gimnazjów z woj. mazowieckiego, które wysłały zgłoszenie do 20 listopada włącznie.

 

3/ Czy uczeń może zgłosić się sam? Czy mogą go zgłosić rodzice?

  • Nie. Tylko przez szkołę.

 

4/ Jakie dokumenty trzeba wysłać w zgłoszeniu?

  • Tylko wypełniony druk zgłoszenia szkoły – można go znaleźć jako Załącznik nr 1 na stronie www.centrumjp2.pl/konkurs/ – trzeba go wypełnić i wysłać na adres konkurs@centrumjp2.pl bądź wypełnić, wydrukować, podpisać, zeskanować i skan wysłać na ten adres.

 

5/ Czy trzeba wysłać listę uczniów?

  • Nie – listę uczniów przyjmujemy dopiero po przeprowadzeniu w szkole pierwszego etapu – wraz z jego wynikami.

 

6/ Jaka literatura jest potrzebna do konkursu? Gdzie mogę znaleźć książkę X, Y, Z,

  • Literatura jest wypisana w całości w Regulaminie konkursu.

Większość pozycji do pierwszego etapu można znaleźć w postaci plików zeskanowanych książek do przeczytania na komputerze – na stronie konkursu pod linkiem LITERATURA OBOWIĄZKOWA (I ETAP).

 

7/ Czy konkurs jest punktowany? Czym można zachęcić dodatkowo uczniów do udziału? Czy uczniowie coś wygrywają?

  • Laureaci i finaliści konkursu otrzymują określoną liczbę punktów przy rekrutacji do szkoły ponadgimnazjalnej zgodnie z właściwym zarządzeniem Kuratorium. W tej chwili nie wiadomo, ile będzie punktów za tytuł laureata lub finalisty, ponieważ stosowne zarządzenie ma się ukazać w lutym 2015 roku. W ubiegłym roku była to maksymalna wynikająca z przepisów liczba –

    tj. 13 punktów.

  • Laureaci konkursu dostają dodatkowo nagrody rzeczowe – w ub. roku książki i tablety.

 

8/ Kiedy odbywa się pierwszy etap? Kiedy będą finały? Do kiedy można zgłosić szkołę?

  • Zgłoszenia przyjmujemy do 20 listopada włącznie.
  • Wszystkie terminy można odnaleźć w regulaminie na stronie konkursu. Dodatkowo na stronie konkursu została specjalnie wydzielona informacja o wszystkich terminach (link HARMONOGRAM)

Opublikowano 17.11.2014

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Czy jesteśmy gotowi wysłuchać, zamiast udzielać rad? Towarzyszyć naszym bliskim, zamiast uciekać przed ich problemami? Czy potrafimy współodczuwać, zamiast się poświęcać?
Poszukujemy nowych chórzystów! Dołącz do nas, aby wspólnie przeżyć wielką, muzyczną przygodę
Cierpienie przychodzi często z zaskoczenia i mierzenie się z nim we własnym życiu jest doświadczeniem granicznym. Zapraszamy do lektury nowego artykułu na portalu JP2online
Czym właściwie jest samotność? Jak się ją rozpoznaje? Czy z samotnością należy walczyć? Odpowiedzi między innymi na te pytania będą szukać eksperci i uczestnicy debaty oraz warsztatów

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.