Kierownik Działu Administracji

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika Działu Administracji będzie kierowała 5 osobowym zespołem. Szukamy osoby z wykształceniem wyższym, preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie i pokrewne, z  minimum rocznym doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierowniczym, w tym minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym w administracji. Kierownik Działu Administracji będzie sprawował czynny nadzór nad zarządzaniem biurem, obiegiem dokumentów oraz  archiwum zakładowym. Do jego obowiązków będzie należało kontrolowanie kosztów związanych z obsługą biura oraz zarządzaniem majątkiem Instytucji.

  • Nadzór nad obsługą administracyjną biura
  • Udział w tworzeniu procedur, regulaminów, instrukcji, umów i zarządzeń i konsultowanie dokumentów z Radcą Prawnym
  • Zamówienia publiczne
  • Zamawianie sprzętu, mebli i wyposażenia biura oraz prowadzenie ewidencji majątku instytucji – Symfonia Środki Trwałe
  • Nadzór nad archiwum zakładowym
  • Uzyskiwanie pozwoleń na zajęcie terenu pod tymczasowe wystawy na terenie m. st. Warszawy,
  • Przygotowywanie pism urzędowych
  • Składanie wniosków dot. uzyskania pozwoleń na remont biura od Zarządcy Budynku, Wojewódzkiego Mazowieckiego Konserwatora Zabytków oraz Wydziału Architektury
  • Redakcja BIP
  • Przygotowywanie zestawień, analiz, sprawozdań rocznych, w tym Kontrola Zarządcza i Rejestr Ryzyka
  • Nadzór nad sprzedażą książek oraz biletów na wydarzenia – wystawianie dokumentów magazynowych i sprzedażowych – Symfonia Handel

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym minimum 1 rok, doświadczenie zawodowe w administracji min. 3 lata
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (szczególnie Word, Excel)
  • Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie i kierunki pokrewne
  • Systematyczność i umiejętności analitycznego myślenia
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne
  • Kultura osobista

Mile widziane

  • Znajomość:

Ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej

Ustawy o finansach publicznych

Ustawy o rachunkowości

Ustawa Prawo Zamówień publicznych

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Znajomość zagadnień dot. ochrony danych osobowych
  • Uprawnienia archiwisty

Oferujemy

  • Rodzinną atmosferę, młody zespół
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji
  • Premie kwartalne uznaniowe
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Możliwość rozwoju i awansu

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aktualnego CV oraz listu motywacyjnego (zawierającego informację o oczekiwaniach finansowych brutto oraz datę możliwości rozpoczęcia pracy) na adres rekrutacjada@centrumjp2.pl do dnia 21.02.2020. W tytule maila prosimy wpisać: „Kierownik Działu Administracji”.

Centrum Myśli Jana Pawła II zastrzega sobie prawo do kontaktu z tylko wybranymi kandydatami.

W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych do celów rekrutacji, prosimy o umieszczenie następujących klauzul zgody w dokumentach rekrutacyjnych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody”.

Aplikując na wolne stanowiska pracy w Centrum Myśli Jana Pawła II zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie Pana/Pani danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Centrum Myśli Jana Pawła II jest administratorem Pani/Pana danych osobowych.

Dodano: