Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Harmonogram, budżet, promocja

Ostatnia część szkolenia poświęcona była konstruowaniu harmonogramu i budżetu projektu.Omawiano wnioski projektowe oraz analizowano najczęściej popełniane błędy podczas wypełniania tych wniosków. Zastanawiano się też nad tym, jak ciekawie mówić o projekcie, tak by zaangażować jak największą ilośc odbiorców do włączenia się do działań.

[nggallery id=7]

Opublikowano 17.01.2013

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Tematyczne wieczory filmowe i podcasty pod hasłem „Człowiek w Centrum” przygotowaliśmy dla Was w grudniu w związku z obchodami Tygodnia Praw Człowiek
Wypalenie rodzicielskie: czym jest, z czego się bierze i jak sobie z nim radzić? Na ile jesteśmy świadomi tego zjawiska? W jaki sposób radzić sobie ze zbyt dużym oczekiwaniami otoczenia?
To projekt skierowany do stypendystów, mający na celu ich wzajemną pomoc w nauce w formie korepetycji. Dowiedz się więcej

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.