W dniach 25 – 28 X 2007 r. w krakowskiej hali targowej, podczas 11. Targów Książki, Centrum Myśli Jana Pawła II zaprezentowało swoje najnowsze pozycje wydawnicze.
Oryginalna kompozycja stoiska targowego Centrum zachęcała do jego odwiedzenia; zaś książki, w szczególności: Papieska Warszawa oraz Mrok jak światło. Antologia dramatów inspirowanych życiem, myślą i twórczością Jana Pawła II, spotkały się z dużym zainteresowaniem czytelników.
Uwagę wielu odwiedzających przyciągał także projekt plakatu, który powstał na potrzeby kampanii społecznej podczas obchodów rocznicy śmierci Jana Pawła II w kwietniu 2007 roku. Hasłem i zarazem głównym przesłaniem tej kampanii były słowa Ojca Świętego zapisane na kartach Tryptyku Rzymskiego: „Zatrzymaj się, to przemijanie ma sens”.
Uczestnikami tegorocznych krakowskich Targów Książki były największe wydawnictwa w Polsce; swoje oferty zaprezentowało prawie 440 wystawców a liczba odwiedzających osiągnęła 21 tys. osób.